燉橙加鹽就寒咳或熱咳也可

咳足咗二個星期,個喉嚨痕到不得了,一向都係寒底的我,

以為今次又係寒啦,咁就煲咗啲薑茶飲,不過都冇效,


公司有個同事教我一個老人家祕方,就係『燉橙』喇。

以前我都有聽說過燉橙係得的,不過係加川貝,原來川貝燉橙

只係比熱咳的人飲的,寒咳就不能喝,但燉橙加鹽就寒咳或熱咳也可 。

個橙開小小頂, 界十字 Cut off a little shelf of top.

加半茶匙鹽 Add ½ teaspoon of salt

放入碗內隔水蒸20分鐘 Place in a bowl and steam it 20 minute

食哂個橙的肉 Finish it

最重要就係飲哂碗底的水, (都幾難飲- 因又咸又苦)

Don’t forget to finish the water left in the bowl. Its taste sour and salty, good for cure.

但如果你咳到冇哂辨法又瞓唔到 - 試吓喇!
我個女細個時我都都試過燉俾佢食,好掂!

沒有留言:

張貼留言